یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تبریز

حوزه/ امام‌جمعه قیدار افزود: دفاع مقدس برای مسئولان و مردم می‌تواند گنجینه‌ای تمام‌نشدنی برای اداره کشور در همه شرایط پیشرو باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام‌جمعه قیدار در خطبه‌های امروز نمازجمعه به هفته مقدس اشاره و اظهار کرد: گزافه نیست اگر ادعا شود، دفاع مقدس تنها تجلیگاه عینی همه ارزش‌های اسلامی و انقلابی به صورت هم‌زمان و یکجا بوده است و شاید دیگر چنین تحولی در این سطح گسترده بعد از انقلاب نمونه نداشته باشد.

امام‌جمعه قیدار افزود: دفاع مقدس برای مسئولان و مردم می‌تواند گنجینه‌ای تمام‌نشدنی برای اداره کشور در همه شرایط پیشرو باشد و والاترین مفاهیم انسانی و الهی و نیز برجسته‌ترین نمونه‌های تدبیر در بحرانی‌ترین شرایط و اتکای به ظرفیت‌های داخلی و تلاش بی‌وقفه و موکول‌نکردن حجم فعالیت به حجم امکانات و داشته‌های مادی، از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین درس‌های دفاع مقدس برای مسئولان و مردم است.

وی ادامه داد: اما باید بدانیم تحریف و سیاه‌نمایی گنجینه لایزال فرهنگ دفاع مقدس بخشی از جنگ شناختی دشمنان علیه ملت ایران است که در قالب شبهات و شایعات در ذهنیت جامعه به‌ویژه نسل جنگ نادیده القا می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه بر اساس برخی شواهد ۵۰ پروژه مهم در دستور کار اتاق جنگ نرم دشمن قرار گرفته است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه تحریف وقایع و حقایق جنگ و تولید ضد روایت برای گسترش جریان تحریف در این عرصه است.

امام‌جمعه قیدار به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره و تاکید کرد: دشمن ذلیل و شکست‌خورده رژیم صهیونیستی پس از نزدیک به یک سال جنگ و توسل به انواع جنایت و با وجود برخورداری از حمایت‌های بی‌دریغ دولت‌های غربی، به هیچ‌کدام از اهداف خود در جنگ غزه نرسیده و در مرکز، شمال، شرق و جنوب زیر ضربات هر روزه مقاومت قرار گرفته و حزب‌الله بنیان‌های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی جنایت‌کاران را در اعماق رژیم خائن و غاصب به‌ویژه در جریان عملیات اربعین به لرزه درآورده‌، دشمن ناتوان از مصاف رودررو، دست به یک اقدام رذیلانه و زبونانه زد و مرتکب یک جنایت بزرگ در پشت‌جبهه از طریق پیجرها و سامانه‌های الکترونیکی علیه زنان، مردان و کودکان لبنان شریف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha